Organizare de Evenimente București

event planner

CE ESTE UN EVENT PLANNER

Event Planner

Lipsa de timp ne dă târcoale în fiecare zi, iar un event planner te poate ajuta din acest punct de vedere privind organizarea marelui eveniment.
Spune-ne cum iți imaginezi evenimentul tău iar noi vom avea grijă ca aceasta să devină realitate!

Aruncă o privire la salonul Royal Hall

Responsabilitățile unui Event Planner:

  • Creearea unui checklist personalizat, care ne va ghida intregul proces de planificare
  • Îndrumarea spre cei mai buni furnizori de divertisment, decor și logistică, raportat la bugetul ales
  • Programarea întâlnirilor cu furnizorii, participare activă la toate întâlnirile necesare
  • Crearea planului de sală, începând de la amplasarea meselor până la toate zonele de divertisment și alte mici detalii
  • Crearea programului și urmărirea acestuia să fie respectat de către intreaga echipă
  • Pregătirea și coordonarea fiecărui eveniment
  • Distribuie plățile finale către furnizorii care solicită plata in ziua evenimentului
event planner

De ce noi?

FORMULA UNICĂ A ECHIPEI ROYAL EVENT PLANNERS

event planner
Înțelegerea viziunii + Brainstorming + Implementarea planului
Concept- selecția locului evenimentului
Concept de design + Elemente creative
Planificare + Pregătire, alocarea bugetului, implementarea programului
Activarea evenimentului + Desfăşurarea acţiunii

Ce tipuri de evenimente organizăm?

Organizăm orice tip de eveniment: nuntă, stări civile, cununie, botez, cerere în căsătorie, petreceri private, corporate.

Cum?

Avem primul date, la care ne cunoaștem și de unde ne facem o idee despre preferințele tale și despre ce așteptări ai de la eveniment.

După ce ne-am făcut o imagine despre ce-ți dorești și am înțeles exact care sunt prioritățile tale pentru eveniment îți vom prezenta o ofertă în maxim 72 de ore.

Urmează să analizezi oferta și din moment ce o accepți, evenimentul tău este pe mâinile unei echipe cu experiență de peste 11 ani, scopul căreia este ca TU să atingi sentimentul suprem de mulțumire.

Împreună stabilim bugetul evenimentului, este un aspect important și chiar un pilon al organizării, de care mereu vom ține cont. În funcție de acesta vă vom îndruma către locații și furnizori potriviți.

Până la data evenimentului ținem legătura. Îți vom comunica despre toate etapele de pregătire a evenimentului, îți vom trimite notificări, remindere despre întâlniri, vei fi la curent cu absolut tot ce se întâmplă pentru evenimentul tău.

Te întâmpinăm la eveniment cu cel mai bun vibe și totul pus la punct. Timing-ul este agreat cu toți furnizorii și staff-ul locației, toți sunt puși pe treabă.

Evenimentul s-a încheiat, iar noi suntem ultimii care pleacă de la locație asigurându-ne că totul a trecut așa cum ai planifcat și agreat la primul date.

Află mai multe despre ofertele Royal Hall

Event planning

ONORARIU

Onorariul de management diferă de la un eveniment la altul. Oferta pe care o primești este personalizată în funcție de:
Un eveniment tip ”NUNTĂ” cu un număr de invitați de 100 persoane este foarte diferit față de unul ”CORPORATE” cu 600 persoane sau o petrecere privată. De aceea este logic ca prețul să difere.
Înțelegi că prețul diferă pentru un eveniment organizat în 2-3 luni și unul pe ultima sută de metri într-o săptămână.
Pentru că nu profităm de nici un comision de la furnizorii de divertisment, acestea îți revin ție, numărul de servicii îndrumate de către noi influențează direct aprecierea prețului de proiect.
Numărul de persoane care sunt implicate în proiect este influențat de serviciile dorite de către tine și de numărul de invitați de la eveniment.
event planner

Royal Hall Events Planner

TIPURI DE PACHETE

Pachet complet:

Pachet complet:

  • Coordonarea integrală a evenimentului, atunci cand echipa noastră preia în totalitate organizarea și te lasă fără nici o grijă, te scapă de misiuni, drumuri și stres. Misiunea noastră este să nu ai nici o grijă în ziua ta specială. Îţi luăm de pe umeri stresul tuturor detaliilor, mari sau mici şi îţi lăsăm doar emoţiile frumoase şi amintirile de neuitat.
Consultanță:

Consultanță:

  • În cazul în care dorești să organizezi singur evenimentul, dar ai nevoie de câteva sfaturi de la un Event Planner cu experiență. Îți vom oferi soluții practice, te vom pune în contact cu furnizori de încredere și îți vom da răspuns la toate întrebările, ca să-ți poți limpezi ideea de organizare a evenimentului. Te rugăm, să vii cu tema pregătită de acasă, pentru a avea o colaborare eficientă și pe cât se poate de productivă.

DESĂVÂRŞIT. MINUŢIOS. REGAL.

De ce suntem alegerea potrivită

Peste 11 ani de experiență

Know-how internațional

2000+ de evenimente organizate

Bucătărie proprie

Flexibilitate