CE ESTE UN EVENT PLANNER
Event Planner
Aruncă o privire la salonul Royal Hall
Responsabilitățile unui Event Planner:
- Creearea unui checklist personalizat, care ne va ghida intregul proces de planificare
- Îndrumarea spre cei mai buni furnizori de divertisment, decor și logistică, raportat la bugetul ales
- Programarea întâlnirilor cu furnizorii, participare activă la toate întâlnirile necesare
- Crearea planului de sală, începând de la amplasarea meselor până la toate zonele de divertisment și alte mici detalii
- Crearea programului și urmărirea acestuia să fie respectat de către intreaga echipă
- Pregătirea și coordonarea fiecărui eveniment
- Distribuie plățile finale către furnizorii care solicită plata in ziua evenimentului
De ce noi?
FORMULA UNICĂ A ECHIPEI ROYAL EVENT PLANNERS
Ce tipuri de evenimente organizăm?
Organizăm orice tip de eveniment: nuntă, stări civile, cununie, botez, cerere în căsătorie, petreceri private, corporate.
Cum?
Avem primul date, la care ne cunoaștem și de unde ne facem o idee despre preferințele tale și despre ce așteptări ai de la eveniment.
După ce ne-am făcut o imagine despre ce-ți dorești și am înțeles exact care sunt prioritățile tale pentru eveniment îți vom prezenta o ofertă în maxim 72 de ore.
Urmează să analizezi oferta și din moment ce o accepți, evenimentul tău este pe mâinile unei echipe cu experiență de peste 11 ani, scopul căreia este ca TU să atingi sentimentul suprem de mulțumire.
Împreună stabilim bugetul evenimentului, este un aspect important și chiar un pilon al organizării, de care mereu vom ține cont. În funcție de acesta vă vom îndruma către locații și furnizori potriviți.
Până la data evenimentului ținem legătura. Îți vom comunica despre toate etapele de pregătire a evenimentului, îți vom trimite notificări, remindere despre întâlniri, vei fi la curent cu absolut tot ce se întâmplă pentru evenimentul tău.
Te întâmpinăm la eveniment cu cel mai bun vibe și totul pus la punct. Timing-ul este agreat cu toți furnizorii și staff-ul locației, toți sunt puși pe treabă.
Evenimentul s-a încheiat, iar noi suntem ultimii care pleacă de la locație asigurându-ne că totul a trecut așa cum ai planifcat și agreat la primul date.
Află mai multe despre ofertele Royal Hall
Event planning
ONORARIU
Royal Hall Events Planner
TIPURI DE PACHETE
Pachet complet:
- Coordonarea integrală a evenimentului, atunci cand echipa noastră preia în totalitate organizarea și te lasă fără nici o grijă, te scapă de misiuni, drumuri și stres. Misiunea noastră este să nu ai nici o grijă în ziua ta specială. Îţi luăm de pe umeri stresul tuturor detaliilor, mari sau mici şi îţi lăsăm doar emoţiile frumoase şi amintirile de neuitat.
Consultanță:
- În cazul în care dorești să organizezi singur evenimentul, dar ai nevoie de câteva sfaturi de la un Event Planner cu experiență. Îți vom oferi soluții practice, te vom pune în contact cu furnizori de încredere și îți vom da răspuns la toate întrebările, ca să-ți poți limpezi ideea de organizare a evenimentului. Te rugăm, să vii cu tema pregătită de acasă, pentru a avea o colaborare eficientă și pe cât se poate de productivă.